Festival!

Den här helgen är det festival i Uppsala! Jag gillar reggae och festival så jag är självklart där :) I torsdags såg jag Twinkle Brothers och det var hur bra som helst! Helt klart höjdpunkten på festivalen för mig! Om en stund ska jag dra till området igen och se ett norrländskt band som heter Glesbygd'n, det ska bli kul! Sen är det Beenie Man och Burning Spear ikväll också.

Måste tipsa om kebaben med bröd som finns inne på området, den är så god!! Det är typ samma som brukar vara på Hultsfred och när jag var där så åt jag en gång fyra kebab med bröd på samma dag :)







Kommentarer


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0