Sex som motion är inget vidare...

Hahah, läste nyss på Aftonbladet att Ingvar Oldsberg inte gillade gårdagens Boston Tea Party. Jag brukar nästan alltid se det och det gjorde jag igår också. Men jag tyckte mest att det var roligt, lite osmakligt kanske, men roligt! Det var ju ett vetenskapligt experiment som utfördes :) De skulle undersöka om sex verkligen var bra som motion som ofta påstås!



Jag är inte den som gillar porr och sexscener över huvud taget så det kanske var underligt att jag inte ogillade det här, men det kan ju ha att göra med att humorfaktorn och vetenskapsfaktorn var rätt hög och att det var just i Filip och Fredriks program. Det var liksom inte gjort för att nån skulle sitta och njuta av det direkt...

Jag tyckte i så fall att det var värre när de åt en bit av Fredriks skinka! Det var lite äckligt faktiskt.



Kommentarer


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0