En fin katt-toa.

Hittade den här på RUSTA:



Alltså, jag är ju sjukt sugen på att skaffa katt. Om jag hade en katt skulle jag vilja ha nån av de här toalådorna till den. Helst den rosa! Fast min lägenhet är för liten för en katt tycker jag och jag tror de flesta håller med för det är bara 24 kvadratmeter och katten skulle behöva vara en innekatt. Men om jag och min kille skaffade katt tillsammans så kunde den bo hos honom för han har större lägenhet :) Fast då skulle en rosa toalåda inte komma innanför dörren ens :S




Kommentarer


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0