Ett par nya klädesplagg!

Idag var jag på stan med några kursare och då hittade jag dessa fina kläder på HM! Först en fin långskjorta i superfina färger :)


Den har ett fint band knutet i bak (det sticker fram lite till vänster) som man kan ha antingen just knutet i bak eller så kan man ha det runt om sig, men jag tycker det är finast så som det är nu.

Sedan köpte jag ett linne fast som är som en kortkort klänning. Jag gillade verkligen motivet och jag älskar kortkort!


Ooh, det är så kul att ha nya kläder! Jag vill använda dem nuuu!



Kommentarer


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0