Ett rosa hem är ett bra hem...

Åh, jag hittade den här artikeln i Aftonbladet, om en tjej som älskar rosa! Här är en bild från reportaget, på en bit av köket:



Jag älskar också rosa, fast mitt hem är lite mer plottrigt än hennes :P Fast Jag har ett likadant diskställ :) Men jag gillar plotter och kitschiga grejer väldigt mycket. Sen så är mina grejer rätt barnsliga också :) Jag har till exempel kakeldekorbilder på Spongebob på kaklet i min kokvrå :D

Men själva rummet (jag bor i en etta) är knappt inrett alls, för jag fick ju nyss nya tapeter. Men det är mitt stora projekt nu, att sätta upp tavlor, affischer, gardiner osv. Så det blir mysigt och så jag kan bjuda hem folk :)



Kommentarer
Skrivet av: CrimsonAnna

Rosa är inte min grej alls men jag tyckte rubriken var så härlig att jag gick in och läste. Duhr en söt blogg

2008-11-17 @ 10:37:55
URL: http://metalanna.blogspot.com
Skrivet av: Emilia

Mitt rum är i alla möjliga färger, men ska försöka mig på en mer rosa, svart, röd och vit inredning inom kort :P inte lätt när ens mattor är mörkblåa :(

2008-11-20 @ 18:41:17
Skrivet av: Stina

Emilia: Jag har mörkblåa tapeter :P

2008-11-20 @ 20:16:53
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Skrivet av: Vickan - allt i rosa

:) Vad underbart! Jag är precis likadan! Jag älskar rosa och lite kitchiga saker och ju gulligare och barnsligare..desto bättre!

2011-02-01 @ 18:07:36
URL: http://www.alltirosa.se


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0