Godaste Mentosen!

När jag var på Kanarieöarna i somras upptäckte jag Mentos med vattenmelonsmak. Köpte en för att testa och den var så himla god! Så då köpte jag på mig några förpackningar som jag tog med hem så jag kunde fortsätta att äta dem :) Men nu är de helt slut och jag saknar dem! Får nöja mig med att titta på den här bilden eller lukta i den tomma förpackningen som jag faktiskt har kvar.



Men om någon hittar såna här i Sverige så säg till! Jag håller alltid utkik men det ser mörkt ut.



Kommentarer
Skrivet av: anna

Åh! Låter jättegott men har tyvärr aldrig sett :/

2008-10-15 @ 22:32:10
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Skrivet av: hedwig

Var på citygross idag och köpte mentos, 2 nya sorter red berry och tropical fruits... i tropical fruits så finns det några gröna mentosar som smakar melon, supergoda! men de är då blandade med andra mentosar!

Hoppas det var just den melon smaken du var ute efter?!

Hedwig

2010-07-07 @ 16:04:41


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0