En ny t-shirt!

Idag fick jag min nya fina t-shirt som jag beställde förra veckan :)





Jag älskar Junk Food's t-shirts! Nu har jag tre stycken :) Denna beställde jag på MyTrendyTees.com och det gick asfort att få den! Fick mail i torsdags att den blivit ivägskickad och så fick jag den idag, det är liksom fem dagar och den skickades ändå från Usa! Tyckte att det här trycket passade mig bra för jag gillar superhjältar!

Apropå det så såg jag The Dark Knight på bio igår och den var riktigt bra! Jag gillar verkligen Christian Bale som Batman. Så en egen Batman kanske vore nåt? Iofs skulle jag inte tacka nej till Jokern, jag tyckte han var het.




Heath Ledger var faktiskt skitbra i den rollen. Jag älskar scenerna där han hade sjuksköterskeklänningen på sig! Snygg man i snygg klänning kan ju bara inte gå fel eller hur? ;)



Kommentarer
Skrivet av: Sassy

Vilken söt och kitschig blogg!

2008-09-30 @ 22:48:22
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Skrivet av: stina

nice tshirts

2008-09-30 @ 22:52:08
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Skrivet av: Emily

Näääääämeeeen, beställer du oxå från Whimsical Gifts!!?? Alltså det är så Soury Duckson´s ebayshop heter som hon oxå har och har haft länge innan hon startade mytrendytees. Har beställer massor från Whimsical Gifts men inte än på mytrendytees.

Den där t-shirten var mycket snyggare i verkligheten!!! VILL OXÅ HA! I <3 SUPERHEROES!!!

2009-02-19 @ 11:24:29
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Skrivet av: Emily

PS: du är den första förutom mig själv i sverige som jag hört beställt därifrån! :D Coolt!!! DS.

2009-02-19 @ 11:26:02
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0