Manson på Söndagsparty!

Såg nyss Filip och Fredriks nya program Söndagsparty på femman, det var kul! Jag älskar Filip och Fredrik, de är så roliga! Jag har faktiskt träffat dem :D Men det som jag tyckte var roligast i programmet idag var att min gamle idol Marilyn Manson var där ^^



Hahah, jag knäppte kort på tv:n :P Alltså, jag lyssnar inte på Manson nu för tiden, men för en sisådär 10 år sedan lyssnade jag knappt på något annat! Tänk att det är så länge sen, vad gammal jag börjar bli! Jag slutade lyssna när The Golden Age of the Grotesque kom för jag tyckte inte att den var så bra. Men men, Manson i söndagsparty var roligt! Han var väldigt söt för att vara en gammal gubbe ^___^



Kommentarer
Skrivet av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Skrivet av: Thejäs

Åh, det var så himla kul att se Manson :)

Hahha speciellt tillsammans med Jonas Gardell XDDD

2009-04-20 @ 17:50:35
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Hehe, han har rundat till sig en aning ;) Läste att han haft... speciella aktiviteter för sig före inspelningen med. Ha en mysig kväll!

2009-04-20 @ 21:11:53
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Skrivet av: JESSICA

HAHA fan jag missade den, jag gillar några manson låtar=P

2009-04-20 @ 21:16:22
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Skrivet av: Maol

Oh my gosh har han gått upp i vikt? Han som hånade tjocka förr i tiden nu hamnar han där själv :P

De var bra på 90-talet, nu är de inte lika bra längre tycker jag. Synd det.

2009-04-22 @ 20:05:51
URL: http://monstars.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0