Parfymtips!

Jag tänkte tipsa om mina fyra favoritparfymer! :D



Först ut är Paris Hilton's första parfym som heter just Paris Hilton! Den är min absoluta favorit, jag är inne på min andra flaska men snart börjar det bli dags att köpa en ny ^^ Sen är det Paris parfym Heiress, den luktar supergott den med men den är rätt ny för mig, jag fick den i julklapp av min killes föräldrar :D Min tredje favorit är Britney Spears Curious. Hahah, jag har snöat in lite påkändisparfymer ^^ Men den sista är inte en sån utan det är Baby Doll från Yves Saint Laurent! Den luktar supersött och godisaktigt.

Så om du är på jakt efter ny parfym och gillar söta dofter så tycker jag att du ska gå till närmsta Åhléns eller parfymaffär och sniffa på de här fyra ^__^



Kommentarer
Skrivet av: Amelie

gud vilken söt blogg alltså! :D

2009-04-03 @ 15:15:43
URL: http://nicella.blogg.se/
Skrivet av: missgranby

ja visst är den, helt urtvättad o dan, men jag älskar den!



jag har den rosa randiga parisflaskan, älskar den ja med :)

2009-04-03 @ 23:20:44
URL: http://missgranby.blogg.se/
Skrivet av: Emily

oooh parfymer är väldigt känsligt för mig, blir ju sådär jätteallergisk och täppt i hela huvvet om nån har för mycket stark parfym och hårspray på sig.. =(

men det hjälper om det luktar sött och gott. Jag använde skjälv bara parfymoljor från bodyshop, en sån som luktar kokosnöt och en som luktar vannilj! :)

Har för mig att jag luktat på Yves Saint Laurent´s Babydoll nån gång och att den faktiskt luktar gott.



PS. Apropå din nya frisyr så är man ju ovan i början, jag brukar bli på jättedåligt humör och mmissnöjd när jag är hoos frisören och ett par dar efter. Jomen man är ju van vid symmetri. Men det är säkret jättefint, få se kort nu då! :P DS.

2009-04-06 @ 11:18:49
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Skrivet av: Neelo

vilken bra smak du har i parfymer, det konstiga är att jag idag också satte ut JUST de parfymerna.. Heiress är min favorit av dem där uppe:)

2009-04-14 @ 18:54:40
URL: http://neelo.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0