Where the Wild Things Are...

Åh, kommer ni ihåg den här boken?



Jag kommer inte riktigt ihåg vad den heter på svenska även fast jag läste den för mina två brorssöner för typ en månad sen :P I alla fall så är den jättefin och mysig och i oktober så har den premiär på bio i Usa! Trailern är jättefin ^^



Jag vill verkligen se den här filmen på bio, men det lär ju dröja rätt länge innan den kommer till Sverige... På Imdb står det inget om det men det står att den har premiär i Norge i mitten av januari 2010 :O Jag älskar såna här fantasifilmer för de är så härliga och allt är möjligt i dem! En annan superbra fantasifilm är Bridge to Terabithia! Sjukt mysig, rolig och fin film! ^^



Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Ohh, vad härligt. den måste bara ses ^^

2009-04-02 @ 12:23:03
URL: http://sweetprincess.blogg.se/
Skrivet av: Emily

Jag ser oxå jättejättemycket fram mot att se den!!!

(kanske köpa en t-shirt oxå:P). Ska kolla på trailern nu, kul kul! :D

2009-04-02 @ 19:03:33
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Skrivet av: lisa

åh, jag minns den, jag minns den!

2009-04-04 @ 19:04:52
URL: http://birdcatcher.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0