Lolcat!

Åh den här är så söt och helt sann!



Kommer från I Can Has Cheezburger?



Kommentarer
Skrivet av: Emily

Shysst katt! Jag håller med!



Sv: Ja brillorna var grymma! Kjolen var lika skön som den gråa leopard, testat och bekräftat! :D Men då går jag nog oxå ned en storlek, va bra tack! :D

2009-02-22 @ 22:32:02
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Skrivet av: Emily

Sv: Loppisar är kul men tyvärr är ja en sån där damm/pälsdjurs allergiker så jag har fått lite fobi mot gamla otvättade second hand kläder och möbler, jag hade så mkt sånt förr oxå så jag tror jag gjort mitt på den fronten! nu är det fresh stuff som gäller haha! Har du nån allergi eller nåt pälsdjur?

jag är oxå överkänslig mot parfym och hårspray vilket är ganska drygt... =/

2009-02-22 @ 22:36:32
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0