El Maco?

Jag åt äntligen en El Maco Grande idag och den var god! Fast jag fick ingen krydda till mina pommes och jag handlade i drive-thru så jag kunde inte gå tillbaka och säga till :S Men burgaren var ju smaskens! Igår märkte jag förresten att jag fick väldigt mycket kommentarer och det visade sig att jag fanns med på Blogg.se's startsida :)



Det var en rolig överraskning! Sen så tänkte jag bara påpeka att även fast jag skrev att jag tyckte det var dyrt med McDonalds-mat så fattar ju jag också att priserna ökar med tiden. Men man kan väl få längta tillbaka :) Om man vänder på saken så kan man ju säga att det är bra att det kostar mer nu, för då äter man ju inte där lika ofta! Jag tycker att det blir godare om man äter där mer sällan :P



Kommentarer
Skrivet av: Yksi

Laxwraps har de här i Norge i alla fall...

2009-01-05 @ 15:59:49
URL: http://yksi.blogg.se/
Skrivet av: Yksi

Det är gott... men inte på McDonalds...

2009-01-05 @ 16:06:06
URL: http://yksi.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0