Hemma hos mig...

...har jag en hylla ovanför mitt skrivbord där jag har ställt lite olika saker som jag samlat på mig!




Det är som ni ser bland annat Hello Kitty-formad pasta som min syster köpte i Japan, en blå Gloomy Bear, en Spongebob-tvättsvamp och muffinsformar och lite andra små prylar. Fast det som ibland känns synd är ju att jag aldrig kommer använda till exempel pastan eller muffinsformarna för jag vill ju ha dem kvar för de är så fina! Därför borde man alltid köpa två av allt så kan man använda en och spara en :D



Kommentarer


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0