Kan inte våren komma nu?

En vår i januari, det vore skönt. Och så kunde sommaren börja i mars :P Jag vill kunna gå ut utan jacka, jackor är så tunga och jobbiga och så syns det ju inte vilka fina kläder man kanske har på sig under! Jag hittade förresten två plagg på H&M's webshop som jag skulle vilja ha i vår!



Jag skulle kanske inte ha dem på mig samtidigt, men ändå. Luvtröjan är från killarnas Divided och kjolen från tjejernas. Jag vill nog mest ha tröjan, för den är så färgglad och rolig :D



Kommentarer
Skrivet av: Sassy

Tröjan var riktigt cool! Likaså kjolen!



Ja, spara pengar är inte min starka sida heller...

2009-01-12 @ 09:53:30
URL: http://eurotrash.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0