Kupan is the shit!

Igår var jag och min pappa på Kupan här i stan som är Röda korsets second hand-butik. Den är sjukt billig och man hittar alltid bra böcker där och ibland annat också :) Det här till exempel:



Sex stycken fina efterrätts-skålar och fem knasiga servettringar :D Sen så köpte jag tre böcker också, Mormorsmysteriet av Elsie Johansson och så en pocket av Louise Boije af Gennäs och en av Majgull Axelsson. Mormorsmysteriet älskar jag, har läst den flera gånger för den är så mysig och spännande och så tänker jag mig alltid att den utspelas på landet där min egen mormor och morfar bor :P



Kommentarer
Skrivet av: agneta

vad är dom där fina små blåa fågelsakerna för ngt? :)

2009-01-24 @ 16:13:10
URL: http://uppsalailler


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0