Tidningstips!

Jag har hittat en mycket rolig och trevlig tidning som jag köper för att ha nåt vettigt att läsa, istället för att köpa typ Cosmopolitan, och det är en amerikansk tidning som heter Missbehave :D Den kommer inte ut så ofta, tror det är typ fyra nummer per år och man kan köpa den på Pressbyrån för 65 kronor. Här är senaste numret:



Den har roliga reportage, intervjuer, knasiga små notiser och en massa snygga kläder! Hela tidningen är färgglad och rolig så man blir glad av att bläddra i den :D



Kommentarer


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0