Onsdag 21/1-2009

I onsdags var jag i Stockholm för att shoppa lite grejs. Bland annat vit-toning för att få bort det gula i mitt blekta hår, jag har inte använt den än men jag hoppas den funkar! I alla fall så köpte jag ett par roliga saker som jag tänkte visa :)



En Hello Kitty med duschcremé i, det stora huvudet lyfter man bort och så är korken där under :) Jag köpte den på Lagerhaus och den affären var ju sjukt rolig! Det fanns hur mycket saker som helst som jag ville ha. Jag förstår inte hur jag kunnat missa den affären i hela mitt liv. Tur att jag vet om den nu iaf :) Sen köpte jag en rolig sytidning från Japan, den är jättefin och man blir så glad av att titta i den på alla fina klänningar och sånt :D



Den kjolen som är på framsidan kan man sy själv genom att följa deras beskrivning :) Och så får man med en massa mönster på andra kläder man kan sy själv. Dock är ju allt på japanska men jag hittade en bra guide som nån satt ihop för att kunna förstå vad det står :D

Jag köpte pärlor och en pärlplatta också för jag blev så sugen på det när jag såg de fina figurerna som KittyGitty och PinkSnow har gjort med pärlor :D



Kommentarer
Skrivet av: agneta

Carlo gjorde en sån där svamp åt mig i julklapp :)

2009-01-24 @ 16:19:02
URL: http://uppsalailler


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0