Candy mountain!

Hot Topic har de en massa snygga grejer verkligen. Den senaste t-shirten jag hittade och verkligen vill ha är en med Charlie the Unicorn! Jag har redan ett Charlie-linne från Hot Topic men den här t-shirten är ju ännu finare! Jag älskar färgerna, och ränderna på ärmarna ^^



Sen så hade de en del knästrumpor också, de här tyckte jag var finast:



Just med de där färgerna så påminner de mig om godis! Typ såna remmar som man alltid kan köpa när det är marknad :D Jag hoppas att jag nån gång senare kan beställa de här, grejen med Hot Topic är att de har väldigt dyr frakt så allt blir ju väldigt dyrt därifrån. Det är väldigt synd med tanke på hur mycket fina kläder de har!



Kommentarer
Skrivet av: Ella

Jag har kollat på en bit av det där klippet, och jag fattar tyvärr inte det roliga med CTU. Hmm...jag kanske kollade lite för lite. Alla säger att det är jättekul. Kanske bara jag som är konstig...

Flight of the conchords är kul annars, bara apropå :P

2009-07-31 @ 19:42:48
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0