Kliande myggbett? Hello Kitty hjälper dig!

När jag var borta på semester så fick jag en del myggbett även fast jag använde MyggA :( Jag hade verkligen velat ha en sån här Hello Kitty-roll-on mot svedan!



Jag har försökt hitta nånstans att köpa den men jag hittade inte mycket så jag antar att den bara finns i Japan >_< Jag gillar verkligen Hello Kitty och det är så bäst att typ allt finns med Hello Kitty på, i alla fall i Japan :P Om det var lättare att få tag på här i Sverige skulle hela mitt hem vara fyllt med Hello Kitty-prylar och mat ^__^



Kommentarer
Skrivet av: LiiCee

Såna finns att köpa i vissa asiat-butiker i Sverige. Jag köpte mitt i en butik här där jag bor, och dom funkar faktiskt : )

2009-07-25 @ 23:39:02
URL: http://liicee.blogg.se/
Skrivet av: UNIQUE REBEL

sweet! att bara ha massa HK grejjer hemma haha!



Sv: jag var aldrig ute på landet nåt tyvärr. Hade en del att fixa den veckan o det var ändå dåligt väder.. =/ men det kanske blir av senare. Har mest varit inomhus på sistone. Men man får passa på att njuta av sommaren, det är ju ändå bara 3 månader typ sen är det snö och slask och kalt resten av tiden!



Jag köpte den där Ben & Jerrys Knäck glassen ikväll och den var jättegod- smakade inte alls om Daimglass som brukar göra mig lite illamående ibland.



Kul att du var nöjd med Hot Topic HK linnet, ja det är lätt ordnat med axelband oms tur är- bara at s upp i ett nafs! ^^

Ja vilken skit att frakten är så dyr, men majoriteten av alla leverantörer från USA som har samma fraktpris tyvärr.



Man brukar ju gilla de färger man pssar i. Ljusblått har aldrig passat mig, men däremot i kombination med alla andra pastellfärger är det jättefint!



Ska du flytta till Stockholm när du pluggar japanska där då eller pendlar du?



Tyckte oxå Transformers 1 var sisådär, störe mig på skådespelarna och utdragna actionscener! gäsp haha ;P men ser fram mot att se 2:an på bio! SKulle vara kul att gå på 3D bio eller nåt med dig nån gång! :D

2009-07-26 @ 22:35:41
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Skrivet av: thaiträsh

very very nice



=^.^=

2009-07-27 @ 03:31:44
URL: http://parschi.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0