Min Hello Kitty-samling del 4 ♥

I förrgår fick jag en ny pryl till min samling! Det är en supersöt bobblehead-figur som är ca 6 cm hög ^^



Jag fick den av min kompis Marie och hennes kille, de köpte den i Italien, som tack för kattvaktningen :D Sen så tänkte jag visa en annan liten figur som från början var ett mobilsmycke men som jag gjorde om till ett halsbandshänge igår! Nämligen Hello Kitty utklädd till Gloomy Bear ^__^



Jag köpte den från Strapya-World, världens bästa mobilsmyckeswebshop! :D Sen hade jag ett annat mobilsmycke som jag satte på ett armband som jag gjorde igår:


Jag gillar verkligen Hello Kitty i olika utklädnader, det är så sött, eller vad tycker ni? ^^



Kommentarer
Skrivet av: Amme

Jepp dom är söta ^^ min kompis har ett mobilsmycke där hello kitty är utklädd till kanin, dräkten är av typ gummi och kitty är gjord av hårdplast men man kan om man vill ta ut kitty från dräkten. svårt att förklara men supersött

2009-07-31 @ 14:09:19
URL: http://miepie.blogg.se/
Skrivet av: Panda

Haha! Den första skulle jag vilja ha. Jag må kalla mig själv Panda men det är jag rakt igenom xP



Kram från Panda

2009-08-01 @ 21:23:33
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Skrivet av: eveelii

grymt söt som utklädd :)

2009-10-22 @ 17:25:08
URL: http://eveelii.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0