Supersöta tvålar!

Jag hittade en grej som jag tycker verkar rolig, nämligen ett kit för att göra egna tvålar! Men inte vilka tvålar som helst utan de är formade som bland annat frukter, donuts, hjärtan och glass :D Jag hittade dem på en japansk sida som heter Girls Channel som har en massa knasiga hobbykit som är menade för barn men jag tycker att de passar alla som gillar att pyssla!






Det verkar ganska enkelt, man får med olika formar och verktyg och så själva tvålen som från början är fyrkantig men som det verkar som att man maler ner i den där vevgrunkan ^^ De söta tvålarna är ju perfekta att ge bort i present! Jag har sett gör-din-egen-tvål-kit i Sverige också men med dem så fick tvålen vanlig form, de här är ju mycket sötare och roligare! :D Tyvärr tror jag inte att det går att beställa från den där sidan för den är ju på Japanska, men om man åker till Japan så borde man passa på att köpa några kit :P



Kommentarer
Skrivet av: vendela

fan vad häftigt. kanske borde fråga min morbror (so´m bor i japan) om han har sett ett sånt kitt någongång :D

2009-07-10 @ 08:11:26
URL: http://mokey.blogg.se/
Skrivet av: Jenni

OMFG!! Gee mej ):

Vart hittar du allt sånt ? XD

2009-07-11 @ 09:31:43
URL: http://karamelldans.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0