Hello Kitty hårfärg! ♥

I Japan är ju Hello Kitty, som ni säkert redan vet, väldigt populär och finns lite överallt. Några exempel är på köksprylar, mjölkpaket och nudelpaket. För ett tag sedan upptäckte jag att det till och med finns Hello Kitty-hårfärg ^^ Det är ett märke som heter Palty som gör hårfärger och smink som har gjort en kollektion hårfärger med Hello Kitty.



Bilderna hittade jag när jag googlade på Hello Kitty Palty. Jag vet inte om det är något speciellt med de här hårfärgerna jämfört med deras vanliga, förutom att det är söta Hello Kitty på förpackningen :P Jag skulle vilja köpa ett paket till min lilla Hello Kitty-samling men jag skulle inte färga håret med den, det är inte riktigt min smak på hårfärger om man säger så. Men om det varit rosa, turkos, lila och andra fina färger skulle jag kunnat testa ^__^



Kommentarer
Skrivet av: Emma

SV: Ja det är mycket godare! och roligt att göra själv också dessutom :)

2009-06-16 @ 08:04:07
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Skrivet av: UNIQUE REBEL

OMG, det här kanske är svaret på mina hårfärgningsfunderingar haha! :D nej kanske inte så jätteroliga färger konstigt nog men det hade varit kul att testa ändå- helst nån av de orangeblondbruna- eller vad man kallar det haha. :P

2009-06-16 @ 10:25:38
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Jag hade nog hellre köpt någon hårfärg från Hello Kitty än dem som kan köpa idag i matvarubutikerna. Jag hatar dem eftersom jag sedan ett år tillbaka är till hälften rödhårig och hälften brunhårig. Du kan ju gissa vilket som är mitt eget.



Kram från Panda ^_^

2009-06-16 @ 10:26:35
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Skrivet av: Anette

sv: åh, tack! :)

japan e den bästa landet.

ftw! ^^

2009-06-16 @ 13:22:07
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Skrivet av: neus

Gud så söta!

2009-06-18 @ 09:27:05
URL: http://neea.blogg.se/
Skrivet av: emilia

vart köper man hårfärgen har letat jätte länge kan någon ge mig tips på vart man kan köpa japanska saker som tex hallo kitty online

2011-09-12 @ 20:17:26


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0