Regniga dagar...

Åh vad snopen jag blev i tisdags när det fina vädret försvann! I måndags var jag liksom ute i parken i shorts och bikiniöverdel och dagen efter fick jag ha på mig mössa för att inte frysa! Såna här dagar när det är grått och regnigt vill jag bara sitta och kolla på film eller spela tv-spel och dricka te! Jag skulle gärna göra det i de här hjärtformade kopparna i det här lila kollaget :D



Och hur underbart vore det inte att ha en regnjacka med jordgubbar på och en rosa hjärtväska när man måste ut i regnet! ^^ Jag vet tyvärr inte vart man kan få tag i de här sakerna på bilderna för jag hittade dem i en japansk tidning som heter Cutie och det står bara på japanska i den >_<



Kommentarer
Skrivet av: Malin

åh, vilket otroligt söt regnjacka! den vore inte helt fel att ha när det regnar ute :*

2009-06-05 @ 15:00:21
URL: http://hallonte.blogg.se/
Skrivet av: Kristina

Vilken härlig regnjacka :) Med fina gummistövlar till, kanske matchande ;)

2009-06-05 @ 16:22:26
URL: http://rosenlunds.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0