Donut-knappar!

Åh, är det någon mer än jag som minns den här sidan som man kunde designa egna knappar på förut? Jag beställde därifrån för en massa år sedan men sen hade jag glömt bort den. Nu hittade jag den igen och beställde två knappar :D Man kan välja mellan två storlekar, den lilla är 25 mm i diameter och den som kallas standard är 45 mm i diameter. Båda kostar 10 kronor styck! Man kan skriva text på dem, välja bakgrundsfärg och olika symboler, eller så kan man ladda upp en egen bild, så som jag gjorde:


Hihi, jag gillar donuts ^^ Det är kul med egna knappar! Och det var ju inte så överdrivet dyrt heller, jag tror til och med att frakten är densamma oavsett hur många knappar du köper. Desutom kunde man välja att betala med Paypal och det tycker jag är riktigt bra! Paypal is the shit! Vill du också beställa egna knappar så tryck här!



Kommentarer
Skrivet av: agneta

vilka fina donuts ^_^

2009-03-30 @ 00:00:01
URL: http://uppsalailler.blogg.se/
Skrivet av: Emily

Sv: Tack, ja kakhalsbandet är fantastiskt på alla sätt, jag fick det i försenad 30 årspresent och en hello kitty ring från: precis- truffle shuffle! :D



Åh knappar, det var längesen!!! :D

2009-03-30 @ 09:43:37
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Skrivet av: Estefany

va fiffigt :D, söta vart de :).kram

2009-04-02 @ 11:01:23
URL: http://mystuff.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0