Lite nytt...

Igår var jag ju som sagt i Stockholm och vi åkte dit för att gå på Vintagemässan! Väl där så köpte jag ett par mintgröna örhängen och ett rosa-lila halsband som syns här:

Sen så drog vi in till city och besökte Cubus, det finns ju inte i Uppsala så jag brukar alltid ta en titt där när jag är i Stockholm. Det var ett lyckat besök för jag hittade en fin turkos vårjacka med avtagbar luva och en rosa-vit-randig tröja! :D




Jag har velat ha en sån tröja jättelänge, de hade såna på BikBok förut men jag köpte aldrig någon och sen dess har jag ångrat mig. Både jackan och tröjan är för övrigt från barnavdelningen ^__^



Kommentarer
Skrivet av: Malin

Me like jackan!<3

2009-03-30 @ 00:45:27
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/
Skrivet av: Emily

Åh, vilka mysiga grejjer! Gillar såna där loops som är helt i plast, det är bra om man är nickelallergisk!!! :D



Det finns en nästan exakt likadan mintgrön jacka på HM Shop Online på Divided avdelningen!

Cubus kan ha jättefina grejjer och bra storlekar!

2009-03-30 @ 09:46:37
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0