The Children...

Jag såg ju som sagt The Children igår och jag trodde att den skulle vara bra för det hade jag hört från olika personer. Men jag tyckte verkligen den var dålig! Det var sjukt många lösa trådar åt alla håll men sen fick man ändå inget svar eller nån förklaring. Alla de vuxna betedde sig dessutom helt ologiskt, de verkade ju vara helt dumma i huvudet! I en scen när mamman ligger uppe i en trappa och barnen kommer mot henne och tänker hugga henne i magen, varför puttar hon inte bara ner dem för trappan?!?!?! Sjukt dålig film, jag blev så besviken att jag var tvungen att berätta det!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

ja, ajaj....såna där filmer brukar oftast vara dåliga -.- samtidigt är jag inte heller förtjust i såna där filmer, de tänker inte ens med hjärnan! XP

2009-05-18 @ 14:29:08
Skrivet av: Niki

Vad fin blogg du har förresten !! ^^

2009-05-18 @ 14:52:11
URL: http://nikideluxe.blogg.se/
Skrivet av: Nina

haha, jag antar att du som jag blir skitförbannad när dom är så oehört korkade i filmer? :P

2009-05-19 @ 15:10:36
URL: http://koffinkat.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0