Vårstil-lista!

Jag hittade den här listan genom bloggen Avantgarde och tyckte den var kul! ^^

Din stil i din mening: Jag har egentligen ingen speciell stil utan jag klär mig bara i det jag tycket är fint! Mycket rosa och andra glada färger. Jag klär mig också efter humör, när jag är på lite sämre humör blir det mest svarta kläder och när jag är riktigt glad så blir det mycket färger! När jag var yngre var jag mer inne på specifika stilar som punk och skin men nu tycker jag att det finns så mycket snygga kläder så varför ska man begränsa sig till en stil? Det är mycket roligare att blanda lite från alla! ^^

Stilförebild: Jag gillar Lady Gaga och Gwen Stefani. Och Kitty Jutbring! Sen så finns det en japansk tjej  som heter Tavuchi som jag bloggat om förut som jag tycker har sjukt fin stil!

Favoritbutiker inför våren: Mina favoritbutiker hela året är H&M och New Yorker!

Vad inspireras du av: Streetstyle-bloggar, anime-serier, japanska pop-band och människor som vågar sticka ut stilmässigt!

De bästa basplaggen inför våren: Korta shorts och färgglada sneakers!

På fötterna i vår: Som ovan; färgglada sneakers! Och när det blir ännu varmare blir det plastsandaler för min del!

Färger i vår: Rosa, turkost och ljusblått. Fast det gillar jag ju året om :P

En ideal våroutfit: T-shirt med nåt fint tryck, jeanskjol, färgglada knästrumpor och sneakers!

Tre saker på vårens önskelista: Baseballjacka, jag har letat efter en i flera år men ingen jag hittat har varit perfekt. Plastsandaler. Ett par bekväma kilklackar vore också kul att ha!

Ditt senaste köp: Cupcake-linne från H&M.

Do's and dont's: Jag har inga direkt do's and dont's utan tycker att man ska få klä sig precis som man vill! Det blir mycket roligare då för jag gillar inte när alla ser likadana ut.




Kommentarer
Skrivet av: ozi

vart är turtleströjan ifrån!?

2010-04-17 @ 19:11:11
Skrivet av: Stina

ozi: Den är från 80stees.com ! ^^

2010-04-17 @ 19:12:23
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Skrivet av: UNIQUE REBEL

Sv: Jag började också längta jätteycket efter sommaren när jag kollade på bilderna! :D Det var roligt att vi pratade då om att det var konstigt att Lady gag spelade på en sån liten scen inför en sån iten publik när hon var så stor... och nu kommer hon med väärsta MOnster turnen. bokstavligt talat! ;P Oförskämt dyrt faktiskt, är det bara rika mänskor som ska få se Gaga?!



Jag gillar din lista!! :D Många gemensamma smaknämnare där! :D Och jättefin våroutfit!!! Jag har spanat in den där turtles tishan, den är jättesnygg och det är kul för det har inte funnits nån snygg turtles t-shirt för tjejjer på jättelänge! :D Den där kjolen från H&M är oxå cool.

Ha det fint, kram! :)

2010-04-18 @ 08:50:25
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Skrivet av: E V E E L I I

Åh vilka undeerbara tatueringar Kitty har :D

2010-04-18 @ 14:30:56
URL: http://eveelii.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0