Tumblr ♥

Åh, vad jag gillar Tumblr! Man hittar så mycket fina bilder och jag kan hänga på den sidan i flera timmar om jag inte har nåt annat att göra :P Och det är så bra för jag har en Tumblr-app i min iPhone så jag kan alltid lägga upp bilder på min sida! Perfekt när jag inte har tid att uppdatera den här bloggen också, som den här helgen, för min Tumblr uppdaterar jag i princip varje dag. Så kolla in den om ni vill se en massa söta bilder :D Här är exempel på vad jag bloggat för bilder de senaste två månaderna:

Några är mina egna bilder som jag laddat upp men de flesta är bilder som jag rebloggat från andra. Som ni ser blir det en hel del cupcakes, tatueringar och Supernatural! ^_^



Kommentarer
Skrivet av: UNIQUE REBEL

Jamenvisst, samma här!!! :D

Man blir så glad och inspirerad, och det är lätt, snabbt och tillfredställande.

Jag såg att du lagt upp dina egna bilder oxå och bilder på dig själv... Jag har funderat på att göra det också men samtidigt så vet jag inte om jag vågar eller vill det egentligen. Då kan de ju bara spridas hur som helst över nätet över hela världen, vilket iof är kul också såklart. Men det känns också som att man vill få lite mer credd för sina egna bilder, alltså att det faktiskt är jag som tagit dem.. Men man kanske kan photoshoppa dit en länk eller välja ut bilder som man inte bryr sig om de sprids.. Hur tänker du om detta? :P

Kul att det är så lätt att få prenumeranter där oxå, jag fick mer än jag har efter 2 år på vanliga bloggen, efter nån vecka bara... :O :D

2010-12-13 @ 11:43:28
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0