Alla ♥-ans dag!

söndag är det den där dagen som folk verkar antingen älska eller hata... Jag tycker om den dagen men jag firar inte direkt, eller jo lite, men inte med presenter och så utan bara med att umgås med min älskling och äta nån god mat! Förra året var en kompis med också och vi kollade på film alla tre ^^ Jag hittade i alla fall de här Star Wars-bilderna och tyckte att de var så fina!

Bilderna är gjorda av James Stowe, på hans blogg kan du se några fler bilder han gjort! Alla hjärtans dag behöver ju inte bara vara till för de som har en pojkvän eller flickvän, är man singel så kan man ju fira med sina vänner! Jag tycker att det är en bra dag som påminner en om att man ska visa lite kärlek till sig själv och sina nära och kära! Med eller utan presenter :P



Kommentarer
Skrivet av: Biz

sv: Jobbigt när man är morgontrött och tänker tvätta ansiktet, men först måste man lyfta en 8 kilos-katt och sedan av-håra handfatet :P

2010-02-12 @ 17:10:11
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Skrivet av: - Alexandra!

Det är bra att Alla hjärtans dag finns utsatt i almanackan, tycker jag. Hur man firar den är ju upp till var och en. :)



Vilka härliga bilder! ;D

2010-02-13 @ 14:07:48
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Jennie

Fina bilder !

2010-02-13 @ 19:53:42
URL: http://satansbitch.blogg.se/
Skrivet av: UNIQUE REBEL

Haha, dom här bilderna är så himla roliga och söta verkligen! =D Snömonstret som håller upp Luke, och Chewbacca och en ewok hahahah! :D:D:D

2010-03-01 @ 11:08:41
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0