Tidningsurklipp!

Förut brukade jag ganska ofta köpa olika modetidningar och när jag läst klart dem så klippte jag ut de bilder jag tyckte var fina och tejpade in dem i ett block. Jag scannade lite ur blocket och tänkte visa några fina grejer! ^^

Jag älskar verkligen jackan med smileys på, men jag har för mig att hon på bilden hade sytt den själv så det går inte att få tag på en likadan. Det rosa läppbalsamet och scarfen med läppstift på har jag :D Sen har jag ett par sandaler som liknar de på sista bilden fast mina är inte transparenta tyvärr... T_T Och vad gäller modetidningar så tröttnade jag, så nu för tiden köper jag bara nån ibland men det är väldigt sällan. Jag läser bloggar istället kan man säga ^__^ Brukar du köpa modetidningar?



Kommentarer


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0