Highschool of the Dead!

Ungefär samtidigt som jag började kolla på animen Occult Academy så började jag också kolla på en annan anime, som heter Highschool of the Dead. Den är ännu bättre än Occult Academy för det är en zombie survival-anime! :D

Som ni hör på namnet så handlar den om några highschool-elever som man får följa under ett zombieoutbreak. Den är precis som en bra zombiefilm! Riktigt bra och snygg serie. Så jag rekommenderar alla som gillar zombies att se denna anime! Det har hittills kommit 4 avsnitt och nästa ska sändas den 2:a augusti. Totalt kommer det vara 13 avsnitt.



Kommentarer
Skrivet av: Mira

Åh verkligen, då skall jag kolla in dem :D



Sv: Ja, visst var den fin^^

2010-07-28 @ 23:41:47
URL: http://yaplog.jp/19940501
Skrivet av: MeLL

Synd att åldergränsen är 18 :''<

2010-07-29 @ 22:40:26
Skrivet av: ella

var ser du sådana serier? ;o

2010-08-11 @ 19:06:45
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Skrivet av: Runko

Den var bra fast lite för mycket gigantiska studsande Pattar för min smak ;P fast de gav mig ett gott skratt iallafall. Tydligen ska de komma en säsong 2 också :)

2010-10-17 @ 16:32:26
URL: http://runko.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0