1:a december!

Äntligen är det december och jag får börja lyssna på julmusik! :P Julpyntat hemma har vi redan gjort, inte så mycket men med adventsljusstake, julköksgardin och julstjärna i alla fall. Och idag börjar julkalendern på Svt också, det blir kul hoppas jag!


Vi ska kolla på Sunes jul också, min kille har inte sett det sedan han var liten, det är enligt mig den bästa julkalendern någonsin! Julfilmer finns det en del bra också, typ Elf, Grinchen och Ensam hemma. Jag har också filmen som är på bilden här, men den har jag inte sett än.

Har ni några fler tips på bra julfilmer? :)



Kommentarer
Skrivet av: Hanna

Ensam hemma filmerna! xD

2011-12-01 @ 18:10:59
URL: http://hhonney.blogg.se/
Skrivet av: Thilda

Sv: Åh vad tråkigt:( Stackars lilla Prim:( R.I.P:(<3

2011-12-01 @ 20:57:26
URL: http://sphynxbloggen.blogg.se/
Skrivet av: Bella

Sune och Ensam hemma är BÄST!!! Sen finns Ett päron till farsa firar jul, Gremlins, Bad Santa och Tomten är far till alla barnen. Det är mina julfavoriter iaf =)

2011-12-01 @ 22:49:59
Skrivet av: tokyo - love

Mysigt med jul! Tyckte julkalendern verkade fin, lite spännande. Förra året körde jag och min sambo alternativ julkalender med just Sunes jul!

2011-12-02 @ 19:07:01
URL: http://sakuradesu.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0