Miso-soppa!

Förut tyckte jag inte om miso-soppa, jag förstår faktiskt inte varför för det är ju jättegott! Jag och sambon har letat efter nån bra miso-mix i flera asiatiska affärer men hittade ingen bra förrän vi var och handlade sushi på Yukikos Sushi i Sommarro här i Uppsala!

När man gör soppan så är det en påse med torkad lök, alger och tofu som man häller i en skål och sen en påse med nån sorts halvflytande buljong eller vad det är. Sen behövs bara hett vatten så är det klart och väldigt gott :)



Kommentarer
Skrivet av: Hanna

Det ser gott ut! ^^

2011-12-02 @ 23:44:45
URL: http://hhonney.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0