Mina skatersocks!

Jag älskar skatersocks, det är så snyggt! Därför tänkte jag visa upp mina skatersocks! Jag har bara 5 stycken än så länge men jag kommer skaffa fler, för jag vill ha i fler roliga färger ^^

De två första från vänster köpte jag på Gina Tricot för ett par år sedan och de andra tre kommer från Skatersocks.com, fast deras eBay store! De har massor av färger och även i flera olika längder. Sen vet jag bara två ställen till där man kan köpa skatersocks och det är på American Apparel och på Shock!

Och apropå strumpor så har jag förut visat upp mina vanliga favvostrumpor en gång på bloggen, dem kan man titta på här! Fast av dem har jag nog bara kvar två nu, för det blev stora hål på hälarna på de andra... Det betyder alltså att jag måste åka till Stockholm snart och köpa nya fina strumpor på Topshop! ^__^



Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Åh vad fina! Vet du ifall det finns någon affär här i Uppsala som säljer liknande?

2011-02-12 @ 20:29:43
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/
Skrivet av: lina

fina! :3

2011-02-13 @ 19:27:30
URL: http://linannas.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0