Misha Collins...

Jag måste visa de här två bilderna på Misha Collins, han som spelar Castiel i Supernatural. Han är så jäkla fin! Bilderna kommer från hans Twitter :D

Sebbe anklagade mig för att bete mig som en 13-åring när jag blev jätteglad och uppspelt när jag såg bilderna :P Men jag kan inte rå för att jag råkar bli en Supernatural-fangirl vid 26 års ålder... Hur kan man inte bli det liksom? Nu väntar jag bara på att senaste avsnittet ska gå att ladda ner, det har varit uppehåll i över en månad! >__<



Kommentarer
Skrivet av: - Alexandra!

Vänta nu, är du 26 år? :O Holy.. du ser inte alls ut som det! Eller, man kan ju inte riktigt se på folk hur gamla de är men du förstår nog vad jag menar. Trodde du typ var ett år äldre än mig (alltså född 90). ;P

2011-01-28 @ 18:31:24
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Jag har precis börjat titta på Supernatural och det är verkligen en hur bra serie som helst!

2011-01-28 @ 22:52:23
URL: http://morrhoppan.blogg.se/
Skrivet av: Annicat

Ska man behöva bli retad för att en skitbra serie råkar komma ut 13 för sent nu också?XD Det kan man ju inte rå för!:P Man måste ju få vara lite barnslig när det dyker upp nya guldkorn, hur gammal man än har hunnit bli!

2011-01-29 @ 01:41:51
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Skrivet av: Layla

Kan säga att jag låter som en 13-årig fangirl jag också med pojkarna i Supernatural, Misha extra mycket! xD Eller ja, allt med serien blir man glad av.



Så surt att dom flyttade säsongs-fortsättningen 1 vecka!! D:

2011-01-31 @ 16:20:05
URL: http://kittenneverland.blogspot.com/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0