Rilakkuma-matlådor!

Idag fick jag hem matlådorna som jag bloggade om här och som jag köpte på eBay! De är sjukt söta :D De är rätt små men den största är nog lagom för en lunch till mig och så kommer jag ha en av de små till att ha broccoli eller nån annan grönsak i :)


Jag köpte dem från den här säljaren från Hong Kong och de kostade med frakt inräknat cirka 185 kronor. Jag såg dem dock från början på Kawaii design men det är alltid billigare att köpa saker direkt från Asien så jag gjorde det istället. Och det tog bara 10 dagar att få hem dem! ^_^



Kommentarer
Skrivet av: Lovisa

Söta! :D:D

2011-06-10 @ 00:01:01
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0