Smart skål för chips och dipp!

En sån här smart skål skulle jag vilja ha, eller kanske två tre stycken! :)

Det är ju supergott med chips och dipp och även med gurka och morötter! Blomkål som de har på bilden har jag inte testat med dipp men jag älskar ju blomkål så det tror jag skulle vara jättegott. Skålarna kommer från Sagaform och de borde kunna finnas på Åhléns och Cervera. De hade ju varit perfekta att ha ikväll när det är fredag och allt! :)

Brukar ni äta chips eller grönsaker med dipp? Jag föredrar chips, men ibland är det gott med lite morötter också ^^



Kommentarer
Skrivet av: Louise Hedblom

Morötter med fresch island-dip är någonting som jag ofta äter.



Om det inte vore för att den där skålen är så liten hade jag nog införskaffat mig en sådan. :)

2011-03-18 @ 15:51:06
URL: http://hedblom.blogg.se/
Skrivet av: Annicat

Jag älskar chips och dipp, men när jag suttit och ätit det en stund brukar jag känna att det blir lite för mycket och då byter jag ut chipsen och fortsätter äta dippen med morot eller blomkål till:)

2011-03-18 @ 16:10:31
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Skrivet av: LoveLee

En sån skål vill jag ha, men jag vet inte om jag skulle ha den till chips, för jag vill inte ställa överbliven dip och chips i kylen... :P Men den är ju perfekt till dip och grönsaker. Jag gillar att dippa morötter och gurka.

2011-03-19 @ 22:33:57


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0