Hello Gloomy mobilsmycke!

Yes! Nu har jag beställt ett litet mobilsmycke med en Hello Kitty X Gloomy Bear som jag skrev om här! :D Fast det var pre-order så jag får det inte förän slutet på den här månaden. Jag beställde också en Tuxedo Sam som jag skrev om här. Beställde dem så klart från bästaste sidan, Strapya-world!



Jag älskar verkligen mobilsmycken! De gör mig glad :) Är det nån mer än jag som har mobilsmycken på mobilen? Just nu har jag bara tre stycken men oftast är det typ fyra eller fem, minst :P



Kommentarer
Skrivet av: Therése

åh vilka söta!

2009-02-08 @ 19:20:41
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

jag har ca 15st på min mobil xD det är bara hello kitty och pokemon^^

2009-07-06 @ 17:15:19


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0