Hello Kitty-isglass!

Minns ni i somras när jag skrev om Hello Kitty-glassen jag köpt? Då var det i alla fall flera stycken som skrev i kommentarerna att den fanns som isglass också, men jag hade aldrig sett den nånstans. Men nu har jag hittat den också så jag köpte ett paket igår! ^^ Här är bild på framsidan och baksidan av kartongen och på själva glassen och pappret!

Smaken är vindruva och körsbär och den var god! Nu hoppas jag bara att det ska bli varmt ute för det vore ju inte helt fel att sitta i solen och äta Hello Kitty-glass! :D



Kommentarer
Skrivet av: Mari

Åh, ser jättegod ut! ^^

Jag brukar köpa den "vanliga glassen", den som inte är isglass alltså och den är otroligt god! Jag ska ta och köpa den där också ^^

Ha en underbar helg!

2010-04-23 @ 13:53:49
URL: http://coventina.blogg.se/
Skrivet av: Nea

Åå den där glassen äter jag till frukost varje morgon ^-^

2010-04-23 @ 14:22:22
URL: http://lillskiit.blogspot.com/
Skrivet av: Stina

Va ironiskt.. ja kom just hem från coop med en sån låda i kassen :P Haha.. å ja läste din blogg först nu ^^

2010-04-23 @ 16:23:11
URL: http://guchie.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0