Harajuku Girl: Hijiri Yutoku

Den här tjejen har så grymt snygg stil! Jag älskar peruken, jackan, fluffväskan, skorna... Jag älskar allt hon har på sig helt enkelt! :D

Undrar hur det skulle vara att använda peruk? Det vore ju väldigt praktiskt, för då kunde man ju ha en massa roliga hårfärger utan att behöva färga på riktigt. Men jag skulle nog vara lite rädd för att tappa den om det blådte till exempel... Fast det kanske finns nåt smart sätt att sätta fast peruken på huvudet ordentligt? Jag ska nog forska lite på det :D



Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Det finns peruk-clips! Supersmidigt att använda. :) Och väldans billiga på ebay kanske ska tilläggas ;D

2011-01-25 @ 23:55:28
URL: http://fatshionista.blogg.se/
Skrivet av: Sabina

Jag brukar ha peruker då och då och de sitter verkligen bra! det enda jobbiga är att det blir så varmt >< det är som att ha en supervarm mössa på sig. så jag gav upp att ha dem en vanlig skoldag xD

2011-01-26 @ 07:09:39
URL: http://sabinabakar.blogg.se/
Skrivet av: Leia ♥

Håller nog inte med där :P

2011-01-26 @ 12:34:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0