Världens snyggaste skor...

De kommer från Osiris och ser ut så här:

Men tyvärr verkar de bara finnas i barnstorlekar :(:(:( Jag som så gärna vill ha dem! Men tyvärr har jag inte barnstorlek på mina fötter...
Varför är det alltid så att barnkläder och skor är så mycket finare än de för vuxna?? När det gäller kläder gör det oftast inte mig nåt för jag brukar kunna ha de flesta barnkläder som kommer i storlek 164 eller 170. Men i skostorlek har jag 40 och det suger verkligen!
Så jag får fortsätta drömma om dessa söta skor och hoppas att nåt liknande nån gång kommer i min storlek. Säg till om ni hittar nåt sånt! :)




Kommentarer
Skrivet av: Emma-chan

Åh, vad söta~ :'3

2011-04-06 @ 15:25:29
URL: http://kawaiicreatures.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0