Snowjoggers! ♥

Jag älskar snowjoggers! De är så fina, töntiga och coola! Allt på en gång ^^ Förra vintern köpte jag ett par rosa, billigt på Ebay, men jag använde dem varje dag så de blev jättesmutsiga och till sist blev det hål i dem så nu har jag inga längre. Men jag hittade de här supersnygga som jag verkligen skulle vilja köpa!!

De är från ett märke som heter Rubber Duck och jag hittade dem på 80sPurple, men de kostar 95 dollar! T_T Vi får väl se om jag kan lyckas hitta dem någon annanstans lite billigare, jag hoppas verkligen det! Eller åtminstone några billigare från nåt annat märke ^^



Kommentarer
Skrivet av: Maol

Oj oj såna har jag inte haft sen jag var barn. Men det finns inga snowjoggers i Sverige?

2009-10-01 @ 21:34:00
URL: http://monstars.blogg.se/
Skrivet av: Linnea

Åh sånna hade jag också förra vintern! Fast svarta! :)

2009-10-01 @ 22:04:48
URL: http://neea.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Wow! Jga trodde jag var ensam om att tycka dom är coola :D

2009-10-02 @ 11:21:24
URL: http://koffinkat.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0