Plastsandaler...

Jag har visat de här sandalerna förut men jag gillar dem så mycket så jag måste visa dem igen :P Jag köpte dem på Myrorna för typ 40 kronor även fast de är två-tre storlekar för små. Men jag använder dem aldrig längre för jag fick så ont i fötterna av dem.

Jag håller alltid utkik efter såna här sandaler när jag är på loppisar men jag hittar inga. Om nån skulle hitta ett par i storlek 40 eller 41 så säg till mig! Jag vill så gärna ha ett par! Inte bara blåa utan gröna, rosa, lila funkar också. Egentligen vilken färg som helst förutom orange och vit. Jag kommer fortsätta leta tills jag hittar ett par! :D



Kommentarer
Skrivet av: Sara

Finns dom i rosa?! Skulle vara grymt sött med rosa sandaler ^-^

2010-04-16 @ 17:43:23
URL: http://sarasnabb.blogspot.com/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0