Mitt rosa draperi!

Min lägenhet är så liten så om jag skulle sätta upp dörren som finns till dörröppningen mellan hallen och själva rummet så skulle den ta upp allt för mycket plats. Men jag ville ändå ha nånting där för det kommer in kall luft från brevinkastet och så ville jag dämpa ljudet utåt också, så jag kom på att det enklaste är ju att sätta upp ett draperi!

Så nu har jag gjort det :) Köpte ett ljusrosa lurvigt tyg som jag sydde en hälla på och så fick min pappa sätta upp en vanlig gardinstång ovanför dörren. Det blev jättebra! Kolla:



Det blev så mysigt! Så fick jag lite mer rosa i mitt rum också :D (Det ljusa mitt på draperiet är blixten som reflekterades i spegeln som hänger där bredvid.)



Kommentarer


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0