Rosa Rusta...

Fick veckans RUSTA-blad idag och där hittade jag några fina rosa saker :) Först ut är en rosa adventsljusstake som kostar 69 kronor:



Sedan hade de ett litet körsbärsträd med rosa lampor för 399 kronor:



Och sist ut, en rosa dammsugare! Den kostar 499 kronor och ser ut så här:



Om jag inte redan hade en dammsugare (som dessutom är hur bra som helst) så skulle jag köpa den här! Adventsljusstaken funderar jag på att köpa även fast jag redan har en röd. Fast den är ju inte lika julig som en röd...




Kommentarer
Skrivet av: Emilia

Det är sjukt läskigt vad vi tänker lika ibland ^^

För jag hade också tänkt köpa den dära rosa ljusstaken på Rusta, MEN.. det är ju det där med att julen SKA ju vara röd och grön typ, så känns på gränsen ;P

2008-11-20 @ 18:45:20
Skrivet av: Stina

Hahah :) Men ja julen ska ju vara röd och grön... Och brun också som pepparkakorna :P Fast jag kommer nog köpa den där kanske ändå!

2008-11-20 @ 20:14:44
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0