Saknar mina råttisar...

Jag hade råttor förut och jag saknar dem! Mimmi var äldst, hon är den svartvita på bilden, sen var det Bibbi som var näst äldst och hon är den bruna tjockisen och sist så är det Sushi som är den vita lilleplutten :)




De var så jäkla mysiga! Åh, råttor är bäst. Men jag kommer inte ha råttor igen än så länge för jag skulle inte ha plats för en bur i min lilla lägenhet. De ska ju ha en väldigt stor bur, annars är det taskigt mot dem.

Men jag börjar bli sugen på att skaffa möss istället... De är lika söta men de är mindre och kräver inte en så stor bur. Har kollat runt lite på Mus i fokus och det verkar kul med möss! Men om jag ska ha djur så får det vänta ett tag. Här kommer en bild på en söt mus som jag hittade:







Kommentarer
Skrivet av: Evelina

Hej!

Vilka fina råttor, jag har haft marsvin och saknar det med. Har faktiskt precis lagt ut bilder på dem på bloggen. Titta förbi om du vill.



Ha en bra dag!

2008-11-24 @ 13:01:12
URL: http://gurko.blogg.se/
Skrivet av: Jenni

Möss är underbart.

Har haft 3 st.

Det är bara så jobbigt att möss bara lever MAX 1 ½ år, det är svårt att sluta tänka på dom.

Men om man gör de bästa av tiden med dom så kan man ialafall låta dom gå med glada minnen :3

2009-06-19 @ 17:06:58
URL: http://karamelldans.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0