Varför är jag inte rik?

Om jag var det skulle jag köpa de här:





De är så fina! Men dyra! Kommer från Loyal Army och t-shirtsen kostar 24$ styck och hooden kostar 38$. Kanske inte så dyrt i sig men om man vill ha alla tre så blir det ju en massa pengar. Sen är det frakt på 15$, vilket inte är speciellt mycket eftersom det ändå är från Usa. Men sen så lär det bli lite tullavgifter här i Sverige också, så till slut är man uppe i typ 1000 spänn och det har ju inte jag!! Buhuu!!

Men men... Jag kan ju alltid drömma. Och så får man ju vara glad att man ändå är rätt rik i jämförelse med så många andra i världen. Jag kan till exempel vara glad att jag har en dator och tillgång till internet, så att jag kan sitta och beklaga mig på min blogg över alla saker jag vill ha men inte har råd att köpa :P



Kommentarer


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0