Anime-tips!

Oruchuban Ebichu, eller Ebichu Minds the House på engelska, heter en anime som är på en säsong och som handlar om en söt liten hamster som heter just Ebichu. Men man ska inte låta sig luras av det, för den här serien är inte alls som Hamtaro, tvärtom kan man säga att det är en "vuxen-anime"! Den innehåller nämligen både våld och sex! Men det är gjort på ett humoristisk sätt :D

 



Jag tänker inte förklara mer av vad den handlar om men jag tycker att den är sjukt rolig! Synd att det bara finns en säsong :( Jag och min kille brukade dricka öl tillsammans när vi kollade på den här serien, det var roligt! :D Första avsnittet kan du se här! ^__^



Kommentarer
Skrivet av: Madicken

Söta "figurer" var det allt :)

2009-04-29 @ 17:45:49
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Skrivet av: links of london jewellery

what a cute pic

2010-03-08 @ 09:17:57
URL: http://www.linkslondonsale.com/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0