3D på bio!

Jag fick nyhetsbrev från SF Bio där det stod att man nu kan köpa biljetter till animerade filmen Bolt, i 3D!

"SF Bio använder den senaste tekniken och liknar inget du tidigare sett på bio. Det är helt enkelt något som måste upplevas. Lite förenklat kan man säga att där gammal 3D överraskade med att sticka ut, så ger digital 3D filmerna djup. Den nya upplevelsen har fått flera av Hollywoods stora namn att säga att detta är hur filmen kommer att se ut i en snar framtid."


De har installerat speciella 3D-projektorer i totalt åtta salonger i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala och Umeå och när man ska titta på filmen så har man ett par speciella 3D-glasögon på sig. Det låter helt knasigt och jag tyckte först att det lät som ett april-skämt, men det är tydligen på riktigt :) Vill du läsa mer så kolla på SF Bio's hemsida eller klicka här för att läsa mer om själva tekniken.



Kommentarer
Skrivet av: Emely

Varsegod :) Åh, Bolt vill jag också se! Verkar vara jätte bra!

2009-01-28 @ 20:20:12
URL: http://emelyyh.blogg.se/
Skrivet av: Foki

denna film verka vara söt :)

2009-01-28 @ 21:43:01
URL: http://foki.blogg.se/
Skrivet av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-01-29 @ 08:50:25
URL: http://josefiner.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0