Ugly Betty: the Book

Jag älskar serien Ugly Betty, den är så mysig och rolig! Och nu finns det en Ugly Betty-bok! På ABC's hemsida beskrivs den så här:

"Designed to resemble fictional fashion bible Mode magazine, Ugly Betty: the Book offers insider interviews with the cast and creative team as well as a comprehensive episode guide.

Features include:

* How to win at work
* Your style horoscope
* Hilda's quick 'n' easy makeup tips
* How to diva up your office space
* Complete access to every character's style

And much, much more!"



De här bilderna från Betty's familjs hus finns i boken tillsammans med en massa andra bilder. Deras hus är så mysigt, speciellt köket! Jag vill också ett kylskåp med rolig färg istället för ett tråkigt vitt!

Vill du se mer av boken så klicka här! Den finns att köpa på Adlibris för ca 200 spänn och jag tror att jag ska köpa den faktiskt :D




Kommentarer
Skrivet av: jossan

jaa det är ju superkul med färger ;D

2009-01-13 @ 13:48:38
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Skrivet av: jossan

jaaa det är riktigt kul att bygga pärlplattor. neej inte städa :P

2009-01-13 @ 15:35:05
URL: http://pinksnow.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0